14 Haziran 2013

2012-2013 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 2. DÖNEM PYP SORGULAMA ÜNİTELERİ BÜLTENİ

Sayın Velilerimiz,
2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı’nın 2. dönemini geride bırakırken  sorgulama programımız kapsamında sınıf düzeyinde yapılan çalışmalar ve genel anlamda uygulamalarımızla ilgili olarak detaylı bilgiye ulaşabileceğiniz bültenimizi sizlerle paylaşmak istiyoruz.
ISTEK Barış Anaokulu ve ISTEK Barış İlkokulu 2012 - 2013 Eğitim Öğretim Yılı 2. Dönem PYP - Sorgulama Üniteleri Bülteni'ne  http://www.youblisher.com/p/647792-ISTEK-BARIS-PYP-SORGULAMA-UNITELERI-BULTENI-2012-2013-2-DONEM/ adresinden ulaşabilirsiniz. Programımızın sınıflarımıza nasıl yansıdığını görmeniz adına bültenimizi incelemenizi öneriyoruz.

Keyifli bir yaz geçirmeniz dileğiyle,
Ceni Alpanda
PYP Koordinatörü
İSTEK Barış Anaokulu ve İSTEK Barış İlkokulu