31 Mayıs 2013

Bu yılın son "Kitap Tanıtım Defilesi"nde yine renkli görüntüler vardı.

2012-2013 Eğitim öğretim yılının ikinci "Kitap Tanıtım Defilesi" ni 30 Mayıs Perşembe günü  2. ve 3. sınıf  öğrencilerimizle gerçekleştirdik.

Öğrencilerimiz okudukları kitapları hazırladıkları posterlerle (aksesuar, kostüm vb.) arkadaşlarının beğenisine sundular.

Defilede sunum yapan öğrenciler, podyumda kitaplarını arkadaşlarıyla paylaştılar. Dikkatle kitap sunumlarını izleyen öğrenciler, yaz tatilinde okumak için birçok yeni kitap keşfettiler.



Defile sonrasında dağıtılan değerlendirme anketine her kitap için ayrı ayrı puan veren öğrencilerimiz, defilenin en beğenilen kitaplarını belirlemiş oldular.

Önümüzdeki hafta ise, anket sonuçlarını açıklayacağız... Bakalım herkes tarafından en çok ilgi çeken, okuma isteği uyandıran kitap hangisi olmuş...



Bol kitaplı günler :)