11 Eylül 2012

Görsel Sanatlar Dersi Aylık Malzeme Listesi

Sevgili Öğrenciler,  Sayın Veliler
Yeni Eğitim - Öğretim yılında kullanacağımız aylık mazleme listemiz aşağıdaki gibidir. Malzemelerimizi bu düzenlemeye göre getirebiliriz.
    2012-2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI
İSTEK ÖZEL BARIŞ İLKOKULU
2. SINIFLAR GÖRSEL SANATLAR DERSİ AYLIK MALZEME LİSTESİ

EYLÜL-EKİM:
Resim defteri  35x50cm (Renkli ve beyaz sayfalı)
Pastel boya
Kuru boya
Gazlı boya
Önlük
Makas
Yapıştırıcı (sıvı ve katı) 
Resim dosyası ( fermuarlı ve askılı)
Elişi kâğıdı
1 adet Atatürk Fotoğrafı
KASIM-ARALIK:
 Sulu boya
Su kabı
''Yılbaşı Kartı'' Yapımı için bir miktar pamuk, süs malzemeleri( pul, payet, sim vb.) 
Belirgin dokulu kumaş parçaları ( baskı yapmak için )
OCAK-ŞUBAT:
''Kumbara'' yapımı için, temiz atık malzeme ( çok büyük olmamak koşuluyla karton kutular, pet şişe, hediye paketleri kutusu vb.
MART-NİSAN:
Polimer kil
Tuval 40x40 Boyutunda
Akrilik boya( sıkılabilir tüplerde)
Akrilik boya fırçası( kalın-orta-ince) palet
Islak mendil
MAYIS-HAZİRAN:
Küçülen kâğıt
''Üç Boyutlu Hayvan Tasarımları'' için temiz atık malzeme ( pet şişe, karton kutu, kapak, kağıt veya plastik bardak vb)
Yapışkansız Eva kağıdı ( A4 buyutunda 1 adet)

2012-2013 eğitim-öğretim yılında görsel sanatlar dersinde kullanılacak malzemeler, aşağıdaki bulunan listelerde belirtilmiştir. Çocuklarımız, ailemiz ve çevre sağlığı bakımından;  CE (Avrupa Standartları belgesi), EN-71 (Avrupa Hamur ve Hareketli Malzemeler Kalite Belgesi), AST-M (Amerikan Creatif Belgesi) sağlık ve kalite belgesi almış firmaların ürünlerini tercih etmenizi rica ederiz. Size önerebileceğimiz ve araştırmasını yaptığımız firmaların isimlerini paylaşmak istiyor
Vincent, Creall, ABIG, Creatacolor, TiTi, Conda, STK, Artbag, Plastiline, Letraset, PonArt, LUKAS, Makin’s Clay, Touch, Folia, Kosida, Sculpey, Gonis, Bruynzeel, Nerchau, Hahnemühle, DONG-A, KW-Trio, EDICO, ACME, INFO, Kores, Marie’s